შეფასება შეფასება ზეპირმეტყველებაში პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------
---------------- შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ჯერჯერობით უჭირს
|
აღწეროს ილუსტრაცია.
| |||
მეტყველებისას გამოიყენოს წინადადების მოდალობები (თხრობა, შეკითხვა, თხოვნა, ბრძანება) და გადმოსცეს შესაბამისიინტონაციით.
| |||
მკაფიოდ გამოთქვას ბგერები სიტყვაში.
| |||
პაუზით გამოყოს სიტყვები ერთმანეთისგან.
| |||
წინადადების დასრულება გამოხატოს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით.
| |||
დასვას / უპასუხოს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით.
| |||
სიტყვა დაყოს მარცვლებად, მარცვლებიგააერთიანოს სიტყვებად.
| |||
სიტყვები დაშალოს ბგერებად, ბგერებიგააერთიანოს სიტყვებად.
|
დამრიგებელი:
შეფასება კითხვაში პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------
--------------- შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ჯერჯერობით უჭირს
|
თავისუფლად იცნოს ხშირად გამოყენებული სიტყვის ორთოგრაფიული ხატი.
| |||
ანბანის ყველა ასოს ცნობა.
| |||
ასოები გაამთლიანოს მარცვლებად, მარცვლები - სიტყვებად.
| |||
გააგრძელოს სხვის მიერ დაწყებული კითხვა სათანადო ადგილიდან.
| |||
დამოუკიდებლად გაიგოს სავარჯიშოს პირობა.
| |||
ტექსტიდან ამოკრიბოს კონკრეტულიინფორმაცია.
| |||
შექმნას მთლიანი ზღაპრის ან ცალკეული ეპიზოდის ილუსტრაციები.
| |||
მთლიანობაში დააკვირდეს ტექსტის კომპოზიციურ აგებულებას და დაასახელოს ტექსტის მაორგანიზებელ ელემენტები(სათაური, ილუსტრაცია, წარწერა, აბზაც, ლოგოს, ტიპოგრაფიულ მახასიათებლები, მაგ., მსხვილი შრიფტი და სხვ.)
|
დამრიგებელი:
შეფასება წერაში პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------
--------------- შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ჯერჯერობით უჭირს
|
ხაზოვან სისტემაში დაიცვას ასოთა განლაგების პრინციპი.
| |||
ნაბეჭდი ფურცლიდან/დაფიდან გადაწეროს სიტყვები, წინადადებები.
| |||
კარნახით დაწეროს ასოები, მარცვლები, სიტყვები.
| |||
დამოუკიდებლად დაწეროს სიტყვები, რომელთა ორთოგრაფიული ხატი მისთვის ნაცნობია.
| |||
წერილობით უპასუხოს მარტივ კითხვებს.
| |||
წინადადების ბოლოს სათანადოდგამოიყენოს სასვენი ნიშნები.
|
განმავითარებელი კომენტარების შეფასების რუბრიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი----------------------------------------------------- თარიღი -----------------
კომენტარები
| |
დამაკმაყოფილებელი
|
ხანდახან დამოუკიდებლად ვერ ართმევს თავს მასწავლებლის მითითებებს, იჩენს ინიციატივას,თუმცა გაუბედავად აფიქსირებს საკუთარ აზრს.არასრულყოფილად ასრულებს მოცემულ დავალებას.თუმცა ამჟღავნებს მონდომებას ცოდნის მიღებისათვის და პოზიტიურად არის განწყობილი სწავლისადმი.მოწესრიგებულია და დისციპლინირებული.
|
შეფასება ზეპირმეტყველებაში პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------
---------------- შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ჯერჯერობით უჭირს
|
აღწეროს ილუსტრაცია.
| |||
მეტყველებისას გამოიყენოს წინადადების მოდალობები (თხრობა, შეკითხვა, თხოვნა, ბრძანება) და გადმოსცეს შესაბამისიინტონაციით.
| |||
მკაფიოდ გამოთქვას ბგერები სიტყვაში.
| |||
პაუზით გამოყოს სიტყვები ერთმანეთისგან.
| |||
წინადადების დასრულება გამოხატოს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით.
| |||
დასვას / უპასუხოს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით.
| |||
სიტყვა დაყოს მარცვლებად, მარცვლებიგააერთიანოს სიტყვებად.
| |||
სიტყვები დაშალოს ბგერებად, ბგერებიგააერთიანოს სიტყვებად.
|
მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დიახ
ნაწილობრივ
არა
შენიშვნა/ კომენტარი
მიაღწიეს თუ არა
მოსწავლეებმა ესგ-ით გათვალისწინებულ შედეგს?
გამოყენებული სტრატეგიებით მივაღწიე მოსწავლეთა ინტერაქციას?
სააზროვნო დონეების მიხედვით გათვლილი შეკითხვებით გავედი მისაღწევ შედეგზე?
გაკვეთილის მსვლელობისას შევცვალე გაკვეთილის გეგმა?
რაზე მიმანიშნებს მოსწავლეთა ნამუშევრები/ პასუხები / ინტერაქცია;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარებისას რას შევცვლიდი და როგორ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
კრიტერიუმები
დიახ
ნაწილობრივ
არა
შენიშვნა/ კომენტარი
მიაღწიეს თუ არა
მოსწავლეებმა ესგ-ით გათვალისწინებულ შედეგს?
გამოყენებული სტრატეგიებით მივაღწიე მოსწავლეთა ინტერაქციას?
სააზროვნო დონეების მიხედვით გათვლილი შეკითხვებით გავედი მისაღწევ შედეგზე?
გაკვეთილის მსვლელობისას შევცვალე გაკვეთილის გეგმა?
რაზე მიმანიშნებს მოსწავლეთა ნამუშევრები/ პასუხები / ინტერაქცია;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარებისას რას შევცვლიდი და როგორ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No comments:
Post a Comment