შეფასების რუბრიკები

   შეფასება  შეფასება      ზეპირმეტყველებაში                       პირველი კლასი 
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------


----------------  შეუძლია


კარგად

საშუალოდ

ჯერჯერობით უჭირს
აღწერს ილუსტრაცია.



მეტყველებისას გამოიყენს წინადადების მოდალობებ (თხრობა, შეკითხვა, თხოვნა, ბრძანება) და გადმოსცეს შესაბამისინტონაციით. 



მკაფიოდ გამოთქვას ბგერებ სიტყვაში.



პაუზით გამოყოს სიტყვებ ერთმანეთისგან.



წინადადების დასრულება გამოხატს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით.



დასვას / პასუხოს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით.



სიტყვა დაყოს მარცვლებად, მარცვლებგააერთიანს სიტყვებად.



სიტყვებ დას ბგერებად, ბგერებგააერთიანს სიტყვებად.




               დამრიგებელი:

                          შეფასება         კითხვაში                     პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------

---------------  შეუძლია


კარგად

საშუალოდ

ჯერჯერობით უჭირს
თავისუფლად ცნოს ხშირად გამოყენებული სიტყვის ორთოგრაფიულ ხატი.



ანბანის ყველა ასოს ცნობა.



ასოებ გაამთლიანს მარცვლებად, მარცვლებ - სიტყვებად.



გააგრძელს სხვის მიერ დაწყებულ კითხვა სათანადო ადგილიდან.



დამოუკიდებლად გაიგს სავარჯიშოს პირობა.



ტექსტიდან ამოკრიბოს კონკრეტულინფორმაცია.



შექმნს მთლიანი ზღაპრის ან ცალკეული ეპიზოდის ილუსტრაციები.



მთლიანობაში დააკვირდე ტექსტის კომპოზიციურ აგებულებას და დაასახელს ტექსტის მაორგანიზებელ ელემენტებ(სათაურ, ილუსტრაცია, წარწერა, აბზაც, ლოგოს, ტიპოგრაფიულ მახასიათებლებ, მაგ., მსხვილ შრიფტ და სხვ.)





დამრიგებელი:


                    შეფასება    წერაში         პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------

---------------  შეუძლია


კარგად

საშუალოდ

ჯერჯერობით უჭირს
ხაზოვან სისტემაში დაიცვს ასოთა განლაგების პრინციპ.



ნაბეჭდი ფურცლიდან/დაფიდან გადაწერს სიტყვებ, წინადადებები.



კარნახით დაწერს ასოებ, მარცვლებ, სიტყვები.



დამოუკიდებლად დაწერს სიტყვებ, რომელთა ორთოგრაფიული ხატი მისთვის ნაცნობია. 



წერილობით პასუხოს მარტივ კითხვებს.



წინადადების ბოლოს სათანადოდგამოიყენს სასვენ ნიშნებ.





დამრიგებელი:     



            განმავითარებელი კომენტარების შეფასების რუბრიკა
   მოსწავლის სახელი და გვარი-----------------------------------------------------                                   თარიღი -----------------

კომენტარები
დამაკმაყოფილებელი
ხანდახან დამოუკიდებლად ვერ ართმევს თავს მასწავლებლის მითითებებს, იჩენს ინიციატივას,თუმცა გაუბედავად აფიქსირებს საკუთარ აზრს.არასრულყოფილად ასრულებს მოცემულ დავალებას.თუმცა ამჟღავნებს მონდომებას ცოდნის მიღებისათვის და პოზიტიურად არის განწყობილი სწავლისადმი.მოწესრიგებულია და დისციპლინირებული.







 შეფასება       ზეპირმეტყველებაში                       პირველი კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი --------------------------------------
თარიღი --------------------------


----------------  შეუძლია


კარგად

საშუალოდ

ჯერჯერობით უჭირს
აღწერს ილუსტრაცია.



მეტყველებისას გამოიყენს წინადადების მოდალობებ (თხრობა, შეკითხვა, თხოვნა, ბრძანება) და გადმოსცეს შესაბამისინტონაციით. 



მკაფიოდ გამოთქვას ბგერებ სიტყვაში.



პაუზით გამოყოს სიტყვებ ერთმანეთისგან.



წინადადების დასრულება გამოხატს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით.



დასვას / პასუხოს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით.



სიტყვა დაყოს მარცვლებად, მარცვლებგააერთიანს სიტყვებად.



სიტყვებ დას ბგერებად, ბგერებგააერთიანს სიტყვებად.




                                                        მასწავლებლის  თვითშეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
დიახ
ნაწილობრივ
არა
             შენიშვნა/ კომენტარი
 მიაღწიეს თუ არა
მოსწავლეებმა ესგ-ით გათვალისწინებულ შედეგს?




გამოყენებული სტრატეგიებით მივაღწიე მოსწავლეთა ინტერაქციას?




სააზროვნო დონეების მიხედვით გათვლილი შეკითხვებით გავედი მისაღწევ შედეგზე?




გაკვეთილის მსვლელობისას შევცვალე გაკვეთილის გეგმა?




რაზე მიმანიშნებს მოსწავლეთა ნამუშევრები/ პასუხები / ინტერაქცია;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარებისას რას შევცვლიდი და როგორ?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------













No comments:

Post a Comment